Sebehodnocení - září 2012
Jak se mi dařilo ZÁŘÍ 2012
Č KSV |
Mluvím nahlas, odpovídám celou větou. Poprosím o pomoc, radu. Používám slova prosím – děkuji. Zdravím. |
|
Ć PSANÍ |
Pamatuji si velké i malé tvary psacího písma. Opíšu text bez chyby a hbitě. Píši velká písmena na správných místech(vlastní jména a začátek vět.) Píšu úhledně. Datum má svůj řádek. Přečtu po sobě, co jsem napsal, a opravím chyby. Dodržuji:pořádek na lavici, sklon sešitu a správné držení pera. |
|
Č ČTENÍ |
Čtu po celých slovech, poměrně plynule. Rozumím, co čtu. Na konci věty klesám hlasem. Čtu doma každý den vybranou knihu. Už jsem jednu přečtenou knihu donesl do školy a nabídl ji ostatním. |
|
M |
Sčítám a odčítám do 10 bez pomoci prstů. Bez problem sčítám a odčítám do 20 bez přechodu desítky. Pomocí rozkladu sčítám a odčítám do 20 s přechodem desítky. Hbitě hledám čísla na číselné ose. Dokážu pomocí ní počítat příklady. Přečtu a vyřeším slovní příklad. Vymyslím slovní příklad. Znám geometrické tvary. |
|
NÁŠ SVĚT |
Vím, jak se chovat na silnici a na chodníku. Poznávám některé značky. Dokážu vyjmenovat některá pravidla chodce. Chovám se podle těchto pravidel. Vím jak se chovat v hodině i o přestávkách. Dodržuji společně dohodnutá pravidla. |
|
HV |
Znám slova písní, které jsme se učili: Škubejte kravičky, To je zlaté posvícení, Kováříček. |
|
VV |
Rád kreslím a maluji. I když mi to nejde, zkusím to. Podílel jsem se na společném plakátu ke dni bez aut. |
|
TV |
Každý den mám nějaký pohyb, cvičím rád. |
|
PČ |
Mám nůžky a lepidlo vždy připraveny. Přesně stříhám, správně lepím. Dařila se mi práce s přírodninami. |
|
KAMARÁDI |
Pomáhám. Dopřeji kamarádům klid na práci I na odpočinek o přestávce. Jsem přátelský ke všem ve třídě. Dodržuji své povinnosti třídní samosprávy (pokud mám službu). |
|
PRAVIDLA |
Zvládl jsem se chovat na vycházkách, v divadle i v Košíkově podle pravidel. Soustředím se na práci. Jsem aktivní v hodinách. Na vyučování se připravuji samostatně podle rozvrhu. Nezapomínám na úkoly. |
|